lørdag 8. mai 2010

Helgebesøk fra Tromsø

I dag kommer Mor Odrunn fra Tromsø! Hun var den første mamma'n jeg hadde. Min mamma som er min mamma nå er veldig spent på om jeg kjenner henne igjen, noe jeg selvfølgelig gjør..hm:)) Ho har med seg en fryktelig kjekk gutt, Rikki. Det er veeldig spennende:))
I morra skal vi på utstilling, der Rikki skal stilles ut sammen med 28 andre dvergschanuzere, og jeg og mams skal vær med som heiagjeng! Tror mamma er litt redd for at alle skal kunne høre hvor jeg er..lurer på hvorfor?...Det er bare det at det er så skrekkelig gøy med andre firbeinte, og da er det noen ganger litt vanskelig å veldig glad uten at det muligens blir noe høylytt.. Har litt kluss med pc'enfor tida, men bilder av meg og fra ustillinga kommer!!
Nå skal vi ut i sola:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar