søndag 30. mai 2010

Feriekoloni!

Jeg har vært på ferie på http://www.schnau-sør.com/. Mamma og pappa har også vært på ferie, men ikke sammen med meg! Jeg har vært helt alene, og jeg har hatt det kjempeflott! Turer i skogen sammen med de andre hundene som bor der, og der er det mange, tro du meg! Husker nesten ikke hva de heter alle sammen, men iallefall så er det Jan og Monica og Kristian, og tro meg, de vet hvordan en bart vil ha det! Så er det store og små barter om hverandre..Hekla, Power, Dole, Moody, Candy, Zar, Småen, Kasper og Carlos + noen til. Også Riesenschnauzeren Taxi da! Han er min store gode venn:)
Jan sa at snart kom alle sammen på ferie til oss siden jeg hadde vært hos dem..:))) Synes jeg ser lekene mine etterpå da jeg..
Nå er jeg hjemme igjen, og tenker at: så greit som jeg har hatt det på ferie, så er det likevel sånn at, borte bra men hjemme er best:)

Bedre sent enn aldri, her er noen bilder fra 17. mai. Ikke så godt å se på bildene, men jeg hadde 17.mai sløyfe jeg også:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar