torsdag 13. mai 2010

Besøk fra Tromsø

Dette er "THE CHAMP" Rikki!


Jeg var på hundeutstilling i helga sammen med Mor Oddrun fra www.dichi-dvergschnauzer.com og Rikki, som egentlig heter Ch Little Richard TAS Von Portenschlag. Han vant både 1 kval, 1 konk, CK, CERT, CABIB, Norsk Champion og BIM. Og det må sies at han var Vakkervakker:)) Og så var han søt og snill og kosete. Noen her ble mer betatt enn meg! Sånn som jeg ser det så var det godt at han skulle dra til Tromsø litt kjapt for mamma sin del. Kunne fort utviklet seg til noe uhåndterlig det der..



Her slapper Rikki av etter en hard dag i ringen....Hard og hard fru Blom:))Selvfølgelig så har jeg min stjerneposisjon her i heimen intakt og nyter hverdagen min som før;)
Mor Oddrun gav meg pelsstell mens hun var her, og jeg kunne fint ha konkurrert i toppen på utstillinga! Får faktisk masse skryt for pelsen min som er blank og fin. Tante Monica på Tjønnveit har til vanlig hovedoppsynet med "kåpa" mi , så hun skal ha skryt for det:))

Aller skjønnest i verden her det er visst meg det..Nope! jeg skryter ikke av meg selv..hørte bare noen her som holder på med bloggen si noe sånt:)))




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar