tirsdag 27. juli 2010

Riesenlägret 2010

Merkelig men gøy uke spør du meg:)

Nå har jeg altså, hver dag, opptil flere ganger om dagen vært i skogen og funnet igjen ting som er mine, f.eks Sid, halen, Løva+++. Jeg hadde de altså med til Sverige kun for at de skulle gjemmes og finnes gang på gang!!

Her på bildet har jeg funnet en liten tøy and som en annen hund eide. Stakkar.. det var godt jeg kunne finne den for henne da. Jeg hadde forresten dekken fra Svenska Brukshundklubben fordi jeg jobba, så jeg hadde lov å gå løs:)) Dette er det Glenn og Ask som er ute og flyr i skogen:)) Han var ordentlig flink, og han vil jo selvfølgelig også finne igjen tingene sine før det blir kvelden og mørkt!
Vi ble veldig gode venner denne uka:)

Her er Marte og meg! Vi hadde det like artig som ifjor, vi er bare perlevenner. Hun var jo på lägret for 3. gang i år og begynner virkelig å få til sporinga! Flink jente er hun!

Magnus Olsen er også snill men leker på en litt spesiell måte som jeg egentlig ikke skjønner, men så er han jo gutt da.....................

Vi koser oss Marte og jeg:))

Mamma sier også at det her vært ei kjempeuke, og har allrede bestemt at det blir å dra dit igjen i 2011, selv om hun må stå opp kl 06.30 hver dag:)

Etter frokost kjørte vi til "leirplassen" der vi avtalte hvem som skulle gjøre hva. Ask og jeg hadde våre egne guider, som var med oss i skogen og viste de som skulle henge i lina hvordan de skulle gjøre det. Må vel innrømme at jeg trengte et par dager selv på liksom å komme i siget jeg også, men nesa, den er ganske effektiv, jeg følger liksom bare etter, den viser vei:)) Fikk masse kjyt (som vi sier på sørlandet) på innkalling, jeg løper så fort at både ører og barter ligger helt flatt. Jeg elsker å være i skogen! I tillegg ble det litt lydighet og utstillingstrening.

Lurer egentlig på hvor mange hunder det bar der borte jeg. Det var 340 mennesker, og alle hadde minst en riesen, og noen hadde både tre og fire andre hunder, så det er jo bare å begynne å telle...
Har allrede begynt nedtellinga til 2011, og det er 353 dager igjen..

Men før det er det kenneltreff og nytt spokurs, muligens utstilling, men der må mams ha hjelp til pelsen min..Anyone??








1 kommentar:

  1. Takk for ei super uke, nok en gang:) Klart vi er venner:) At han bror min ikke helt skjønner hvor han skal stable fire bein er nå bare en av de tinga jeg sliter litt med. Men skulle gjerne spora litt mer med deg, så ta med deg folka dine og kom, så blir vi mange fjolls til fjells.
    Ps! Sikker på dere har fått rett instruksjon til de som skal gå bak i lina? Måten Glenn har fått beskjed om å ta seg fram på har jeg ikke sett før...

    SvarSlett