fredag 30. april 2010

Nå er det tid for oppstramming i blogginga..

Nå er det ikke flere unnskyldninger etter som jeg ser det..
Greit nok at vi har flytta 2 ganger, pussa og malt et helt hus, dette siden august '09. Åja..jeg skjønner jo at de ble slitne, men nå er liksom den unnskyldninga brukt opp.

Det gjelder forresten ikke bare blogginga, men også treninga har vært en katastrofe. Jeg har nesten ikke turt å se i andres blogger og se alt de finner på hele tida, så her er mye å ta fatt på.
Jeg føler vel at noen turer til Siv og http://www.amokk.no/ evt. Svinndal, er det som må til nå. Men det blir flaut, vet ikke hvor mye jeg husker av det vi holdt på med. Egentlig er det mamma som må bli flau..Jeg kan jo ikke komme meg på kurs uten ho, så det så. Husker dere hvordan jeg ser ut? Vel, her er jeg iallefall:


Nok klaging. Det må innrømmes at vi er igang. Gode turer på skauen er deilig. Her vi bor nå er det flust av steder vi kan gå, og vi treffer alltid andre hunder, og jeg hilser på de fleste av dem, og det liker jeg. Er visst bare en smule ivrig i møtesituasjonen så det må visst også gjøres noe med.

I helga får vi besøk av kusine Isa, som kommer fra http://www.schnau-sør.com/ ho er litt eldre enn meg, ho er 4 år, jeg er jo bare 1 år. Da blir det litt herjing både i skogen og så kan vi leke på terrassen vår. Jo.. jeg må bare innrømme at jeg er glad for at folka mine valgte dette huset, selv om det laget litt krøll i opplegget.

Må ha med bilde av min bestevenn Hannah. Hun er av den typen som aldri aldri blir trett. Det blir ikke jeg heller så vi kan holde på lenge;)


1 kommentar:

  1. Men nå da lille MilliVanilli - nå gjelder det å forsterke din mor positivt for detta her, så skal du se hun hjelper deg videre med blogginga. Og treninga. Og så håper vi ingen menneskebabyer kommer i veien for tur til Riesenlägret til sommern:)

    SvarSlett