mandag 23. november 2009

Vi flytter til Søgne!

Hei der:))
Nå er det kjeft å få overalt for dårlig oppdater blogg, og jeg kan jo ikke si meg annet enn enig.. Vi har vært litt utafor hele gjengen i høst, men nå satser vi på at det bli bedre!
Jeg fikk "det unevnelige" i september, litt tidlig mente mamma, men mor Odrunn sa at det ikke var så uvanlig, så da så.
Så ble det sånn at jeg trodde jeg skulle bebiser, men da måtte jeg visst treffe en kjekk kar først, og det hadde jeg ikke. De er veldig poppis å leke med men der går grensa for min de liksom. Guttelus..æææsssj.
I denne perioden var det vanskelig å få til noe trening, for det jeg hadde lært gled liksom ut av hodet. Men nå sier mamma at hun synes det går mye bedre..Men jeg tror kanskje ikke hun var allverdens pigg hun heller så da synes ikke jeg det er noe gøy å trene. Engasjement kjerring!! Hun har kommet seg betraktelig hun også nå.
Nå har folka mine kjøp ny hundegård med hundehus til meg, og hus til seg selv. Det tror jeg bli voldsom greit..Eget hus:)) Eneste jeg tenker på i den forbindelse er at det er veldig mørkt om natta, og det er jeg liksom ikke såå glad i på en måte. Tenker jeg blir inne hos mamma og pappa om natta, noen må jo passe på dem også, og det er det jo jeg som gjør.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar