mandag 22. juni 2009

Hjemme hos oss om dagen..




Det er ikke så mye som skjer om dagen, men i morra skal jeg hilse på Tomba, en hund som jeg skal passe om ikke så lenge, og så skal vi "flytte" til Grimstad. Det er sommerplassen vår, der kan jeg bade og kose meg sies det. Jeg håper det er gøyere å bade der enn hjemme, for det synes jeg er veldig oppskrytt!! Men jeg finner meg i det for jeg får masse skryt og en godbit etterpå..

Mamma sier hun skal ha late dager i Bufjord.. Å ja,det er godt med lange turer i fjæra lukte på mase saker. Har to venner der ute, en Pointer og en Drever.

Vi ha begynt såvidt med klikkertrening, ikke det at jeg skjønner så mye av det, men jeg får en godbit hver gang klikket kommer, det har jeg skjønt. Håper jeg skal få lære mer av det utover sommeren, mamma har noen venner som kan mye om det, så hun håper å lære noe av dem.

Torsdag var vi på besøk hos Jan og monica og alle bartene, det var kjempekoselig. Ellers får jeg mye oppmerksomhet og det synes jeg er veldig ok..

Synes jeg har fått det godt i det nye hjemmet mitt på sørlandet og koser meg veldig:-)

Det som er litt dumt er at jeg blir så lei meg hver gang mamma går, så det trener vi på nå, hjemmealenetrening med pappa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar